Drogi Użytkowniku,

Przed naciśnięciem przycisku [Przejdź do Serwisu] lub zamknięciem tego okna, prosimy o przeczytanie poniższej informacji.

Cookies

Informujemy, że w ramach naszych Serwisów wykorzystywane są pliki typu cookie (tj. małe pliki tekstowe wysyłane do Twojego urządzenia, identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisu. Pliki cookies umożliwiają m.in.: utrzymanie sesji użytkownika, dostosowanie Serwisu do potrzeb użytkownika oraz tworzenie statystyk oglądalności podstron Serwisu. Część plików cookies umieszczanych w Twoim urządzeniu końcowym służy celom marketingowym w szczególności w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji przez nas oraz przez podmioty współpracujące z nami.

Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies. W tym celu należy dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących plików cookies lub odpowiednio zmian ustawień innego oprogramowania zainstalowanego na Twoim urządzeniu końcowym. Korzystanie z naszych Serwisów oraz aplikacji bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.

Więcej informacji na temat plików cookies i innych podobnych plików możesz znaleźć w Polityce prywatności.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych pozyskanych z wykorzystaniem plików cookies

Poprzez naciśnięcie przycisku [Przejdź do Serwisu] wyrażasz dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Cupsell Sp. z o.o. oraz przez podmioty współpracujące z nami Twoich danych osobowych pozyskanych z wykorzystaniem plików cookies w celach marketingowych (w szczególności w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji).

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Masz prawo do cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli nie chcesz wyrazić powyższej zgody lub chcesz ją wycofać lub edytować jej zakres zmień ustawienia przeglądarki lub odpowiednio innego oprogramowania zainstalowanego na Twoim urządzeniu.

Więcej informacji na temat przysługujących Tobie praw znajdziesz w Polityce prywatności.

x
cupsell.pl PomocKontaktbiuro@cupsell.pl801 007 141
Totentanz

Wymiana i zwrot

Na wymianę lub zwrot towaru masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki!

Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty i ulepszaniu działania CupSell.pl

Jak wymienić lub zwrócić produkt?

1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.

2. Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy (pobierz formularz w PDF).

3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i fakturą i odeślij na adres:

CupSell Sp. z o.o.

ul. Wojskowa 3D/2,

60-792 Poznań

4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 30 dni) lub wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.

W jaki sposób zajmujecie się reklamacjami?

Co do reklamacji:

1. Klient zawsze ma rację.

2. Nawet jesli jakimś cudem klient nie ma racji, to uważamy, że: patrz punkt pierwszy.

3. Koszulki z błędami w nadruku podlegają reklamacji.

4. Żeby reklamować koszulkę należy napisać mail z numerem zamówienia na adres biuro@cupsell.pl.

5. W mailu należy wyjaśnić na czym polega problem, pamiętając, że: patrz punkt pierwszy

6. Do maila można załączyć zdjęcia wadliwej koszulki, żebyśmy mogli naprawić nasze błędy i poużalać się chwilę nad sobą.

7. W ciągu 4 dni od zgłoszenia staramy się rozpatrywać reklamacje na korzysć klienta, bo patrz punkt pierwszy.

Co oznacza status mojego zamówienia?

Nieobsłużone – Zamówienie zostało poprawnie złożone w CupSell.pl, jednak jeszcze nie zajęliśmy się jego realizacją. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, powinno szybko zmienić status.

Realizowane / W realizacji – Status ten oznacza, że zamówienie zostało poprawnie złożone i właśnie jesteśmy w trakcie jego realizacji (przygotowujemy produkty, wykonujemy nadruki, pakujemy). Przewidywany czas realizacji takiego zamówienia do czasu wysyłki to od 48h do 5 dni. Zamówienia są realizowane tylko w dni robocze.

Wysłane – Status oznacza tyle, że zamówienie zostało już wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera i jest w drodze. Ponadto można spotkać też statusy ustawiane w specyficznych sytuacjach, takie jak: Oczekuje na wpłatę, Gotowe do wysyłki, Anulowane, Reklamacja czy Wstrzymane.

Jakie formy wysyłki oferujecie?

Na terenie Polski oferujemy dwie formy przesyłki:

- Poczta Polska – przesyłkę nadajemy jako poleconą priorytetową,

- kurier – współpracujemy z firmą DPD,

- Paczkomaty InPost.

Jeśli paczka ma zostać nadana za granicę wysyłamy ją za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Zamówienia składane w CupSell mogą być opłacane na 3 sposoby:

Płatność z góry – czyli opłacenie zamówienia z góry za pośrednictwem szybkiej płatności internetowej, lub przelewu bankowego. Płatności z góry (zarówno szybkie płatności jak i przelewy) obsługiwane są poprzez firmę PayU. Jeżeli zostało złożone zamówienie na 80 zł lub więcej, koszty za wysyłkę nie są doliczane.

Płatność przy odbiorze (pobranie) – czyli opłacenie zamówienia dopiero przy odbiorze przesyłki u listonosza lub kuriera.

Płatność z zarobionych środków – czyli sposób płatności przeznaczony dla użytkowników CupSell.pl posiadających środki w wysokości pozwalającej na opłacenie zamówienia.Jeżeli zostało złożone zamówienie na 80 zł lub więcej, koszty za wysyłkę nie są doliczane.

Gdzie znajdę numer konta, na który mam dokonać wpłaty za zamówienie?

Płatności za wszystkie zamówienia z płatnością „z góry” obsługiwane są przez PayU.

Jeśli na liście banków PayU nie ma Twojego banku, numer konta do wpłaty znajdziesz wybierając przy płatności opcję „Przelew bankowy”,która wygląda jak druczek płatności. Link do opłacenia zamówienia znajdziesz w mailu od CupSell, który wysyłany jest zaraz po złożeniu zamówienia.

Pamiętaj by nie zmieniać numeru konta, tytułu przelewu ani odbiorcy płatności. Zmiana tych danych może spowodować problem z zaksięgowaniem Twojej płatności, a to opóźni realizację Twojego zamówienia.

Czy mogę zmienić formę płatności lub dostawy po złożeniu zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało przekazane jeszcze do realizacji, istnieje możliwość zmiany formy płatności i dostawy poprzez kontakt pod adresem e-mail biuro@cupsell.pl

Ile będę czekał na dostarczenie przesyłki przez pocztę czy kuriera?

W przypadku Poczty Polskiej czas od momentu wysłania przez nas przesyłki to od 2 do 4 dni roboczych. Poczta Polska dostarcza przesyłki od poniedziałku do soboty z wyłączeniem Świąt.

Przesyłka wysłana kurierem dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu wysłania. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku z wyłączeniem Świąt.

Moja przesyłka jeszcze nie dotarła. Co robić?

To (niestety) się czasem zdarza nad czym mocno ubolewamy. Na szczęście zazwyczaj szybko można wyjaśnić problem zaginionej przesyłki.

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 5 dni temu Pocztą Polską i jeszcze nie dotarła, zachęcamy przede wszystkim do odwiedzenia najbliższej placówki pocztowej i zapytanie o przesyłkę. Zdarza się, że listonosz nie zastanie nas w domu i zapomni zostawić awizo, a przesyłka czeka spokojnie na obiór na Poczcie.

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 2 dni temu kurierem, prosimy o kontakt pod adresem biuro@cupsell.pl. Namierzymy przesyłkę i wyjaśnimy sprawę. Najczęściej przyczyną jest problem z kontaktem kuriera lub nieobecność w domu.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Tak, wysyłamy zamówienia do krajów UE za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kraj dostawy można wybrać składając zamówienie.